شبکه سازی کنید؛ از مشتریان فعلی به مشتریان جدید برسید

راهنمای ویدیویی

با شبکه‌سازی مشتریان با کمترین هزینه به انبوهی از مشتریان جدید دست پیدا خواهید کرد

سعید دانشجویی است که هفته گذشته از فروشگاه شما خرید کرده و از سرعت و کیفیت خدمات شما راضی بوده! او حالا فروشگاه شما را به 4 نفر از نزدیکانش معرفی کرده و آنها نیز به همین ترتیب! از دومینوی شبکه سازیتان لذت ببرید...

سعید (مشتری)
محمد (پدر سعید)
علی (دوست محمد)
یوسف (شاگرد محمد)
صادق (همسایه محمد)
مسعود (برادر سعید)
نوشین (همسر مسعود)
فرزانه (همکار سعید)
رضا (برادر فرزانه)
سوسن (همسر رضا)
بهرام (دوست سعید)
گیسو (خواهر بهرام)
جاسم (همکار بهرام)

چند درصد مشتریان شما از دست رفته هستند و چند درصد به شما وفادارند

رفتار مشتریان شما چگونه است در چه روزهایی بیشتر از شما خرید میکنند

نرخ وفاداری و ماندگاری مشتریان نزد شما چگونه است

از چه ابزاری برای نظارت و هدایت کسب و کار خود استفاده میکنید

با مشتری های از دست رفته تماس بگیرید

برای بازیابی مشتریان از دست رفته، باید ابتدا آن‌ها را شناسایی کرده این کار بایستی توسط یک سیستم باشگاه مشتریان انجام گیرد؛ سپس سعی کنید به مشکلات و نیازهای آن‌ها گوش فرا دهید و راهکارهای مناسبی برای حل مشکلاتشان ارائه کنید

مشتری را رها نکنید

اولین قدم و بدهی ترین قدم برای نگهداشت مشتری ارزش قائل شدن به آنها در خود محصول از نظر کیفیت و در ارائه محصول می باشد،در یک محصول اگر هر کدام از اینها نباشد اولین قدم حفظ مشتری از بین می رود درقدم های بعد به ارتباط مستمر و دوسیه با مشتری،پاداش و استفاده از نظرات آنها اقدام نمایید.

پیشنهاد مناسب در زمان مناسب

مشتریان شما چه زمانی از شما خرید میکنند،اینکه شما در چه زمانی پلن ها یا جشنواره های خود را راه اندازی کنید بسیار اهمیت دارد از این مهمتر شما می توانید بر اساس ارزیابی اینکه کدام مشتری در چه زمانهایی از شما خرید میکند جشواره ها را شخصی سازی کنید.که این کار توسط داده کاوی هوش مصنوعی باشگاه مشتریان انجام میپذیرد

مشتریان خود را شناسایی کنید

مشتریان خود را شناسایی کنید و بدانید هر کدام از کدام دسته هستند از همه مهمتر کدام وفادار ترند کدام از شما ناراضی هستند و شما را ترک کردند بعد از آن بدست بیاورید که هر کدام چه سلیقه ای دارند و رفتار آنها چگونه است.