سعید دانشجویی است که هفته گذشته از فروشگاه شما خرید کرده و از سرعت و کیفیت خدمات شما راضی بوده! او حالا فروشگاه شما را به 4 نفر از نزدیکانش معرفی کرده و آنها نیز به همین ترتیب! از دومینوی شبکه سازیتان لذت ببرید...
شبکه سازی کنید؛ از مشتریان فعلی به مشتریان جدید برسید
راهنمای ویدیوییبا شبکهسازی مشتریان با کمترین هزینه به انبوهی از مشتریان جدید دست پیدا خواهید کرد
رایگان تبلیغ کنید
ارائه خدمات با کیفیت
ارائه خدمات با کیفیت و منحصر به فرد به مشتریان، میتواند آنها را تحریک کند تا شما را به دوستانشان معرفی کنند.
با توجه به نیازها و ترجیحات مشتریان، میتوانید آنها را تحریک کنید تا شما را به دوستان خود معرفی کنند و باعث افزایش فروش و مشتریان جدید شوید.
رایگان تبلیغ کنید
مشتریان شما را در شبکه های اجتماعی یا به صورت حضوری، رایگان تبلیغ میکنند
درخواست معرفی: از مشتریان خود بخواهید که اگر راضی بودند از خدمات شما، آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند.
ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه: ارائه تخفیفها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان و دوستان آنها، میتواند آنها را تحریک کند تا شما را معرفی کنند.
ایجاد برنامه معرفی: ایجاد برنامه معرفی برای مشتریان، به این صورت که هر مشتری که دوستانش را معرفی کند، مزایای خاصی دریافت کند.
رایگان تبلیغ کنید
مشتریان شما را در شبکه های اجتماعی یا به صورت حضوری، رایگان تبلیغ میکنند
برای اینکه مشتریان شما را به دوستان خود معرفی کنند، ابتدا باید ارائه خدمات یا محصولات با کیفیت و منحصر به فرد به آنها ارائه دهید تا از خدمات شما راضی باشند. سپس میتوانید از روشهای زیر برای تشویق مشتریان به معرفی شما به دوستانشان استفاده کنید:
برنامه وفاداری: ایجاد برنامه وفاداری و ارائه تخفیفها و پاداشهای ویژه برای مشتریان وفادار به کسب و کار شما، میتواند آنها را تحریک کند تا شما را به دوستانشان معرفی کنند.
کیفیت خدمات شما بهترین تبلیغی است که دهان به دهان خواهد چرخید...
شبکه سازی کنید؛ از مشتریان فعلی به مشتریان جدید برسید
راهنمای ویدیوییچند درصد مشتریان شما از دست رفته هستند و چند درصد به شما وفادارند
رفتار مشتریان شما چگونه است در چه روزهایی بیشتر از شما خرید میکنند
نرخ وفاداری و ماندگاری مشتریان نزد شما چگونه است
از چه ابزاری برای نظارت و هدایت کسب و کار خود استفاده میکنید
استراتژی شما چیست؟
راهنمای ویدیوییبا مشتری های از دست رفته تماس بگیرید
برای بازیابی مشتریان از دست رفته، باید ابتدا آنها را شناسایی کرده این کار بایستی توسط یک سیستم باشگاه مشتریان انجام گیرد؛ سپس سعی کنید به مشکلات و نیازهای آنها گوش فرا دهید و راهکارهای مناسبی برای حل مشکلاتشان ارائه کنید
مشتری را رها نکنید
اولین قدم و بدهی ترین قدم برای نگهداشت مشتری ارزش قائل شدن به آنها در خود محصول از نظر کیفیت و در ارائه محصول می باشد،در یک محصول اگر هر کدام از اینها نباشد اولین قدم حفظ مشتری از بین می رود درقدم های بعد به ارتباط مستمر و دوسیه با مشتری،پاداش و استفاده از نظرات آنها اقدام نمایید.
پیشنهاد مناسب در زمان مناسب
مشتریان شما چه زمانی از شما خرید میکنند،اینکه شما در چه زمانی پلن ها یا جشنواره های خود را راه اندازی کنید بسیار اهمیت دارد از این مهمتر شما می توانید بر اساس ارزیابی اینکه کدام مشتری در چه زمانهایی از شما خرید میکند جشواره ها را شخصی سازی کنید.که این کار توسط داده کاوی هوش مصنوعی باشگاه مشتریان انجام میپذیرد
مشتریان خود را شناسایی کنید
مشتریان خود را شناسایی کنید و بدانید هر کدام از کدام دسته هستند از همه مهمتر کدام وفادار ترند کدام از شما ناراضی هستند و شما را ترک کردند بعد از آن بدست بیاورید که هر کدام چه سلیقه ای دارند و رفتار آنها چگونه است.